*Entrada VIP inclou: entrada al concert, assistència al soundcheck previ al concert i Meet & Greet, coneix-lo i fes-te una foto amb David Otero.
David Otero presentarà a Barcelona el seu nou treball en el qual, a través d’una trilogia de EPs, repassa la seva carrera des del El Canto del Loco a l’actualitat al costat de diversos companys de professió com Bely Basarte, Marta Soto, Georgina, Cepeda o Taburete.
Amb aquesta última banda comparteix «Una foto en blanco y negro«, el primer single del projecte que des que va sortir a la llum no ha deixat de batre rècords: 15 setmanes en el TOP 10 de les cançons més radiades, sent NÚMERO 1 durant 4 setmanes consecutives, més de 6.500.000 de reproduccions en Spotify i més de 4.6 milions de visites a YouTube.
IMPORTANT